Suzuki Váltójavítás / Suzuki Váltó felújítás

Cégünk vállalja Suzuki gépkocsik manuális 5 fokozatú és 6 fokozatú váltóinak javítását,
váltó felújítását és beépítését Garanciával!

A Suzuki gépkocsik váltójának javításakor vagy felújításakor, szükség szerint cserére kerülnek a fogaskerekek,
vagy fogaskerék csoportok, a csapágyak és szinkron gyűrűk is.

Suzuki manuális váltó hibák:

Suzuki képkocsik váltójánál előforduló hibák főként az elégtelen kenésre vezethetők vissza, ezért rendkívül fontos a váltóolaj cseréje, a váltóolaj szivárgásának és a váltóolajszint rendszeres ellenőrzése, ezekben a mechanikus Suzuki váltókban is. Jellemzően a Suzuki Swift váltók meghibásodásának első jele, hogy a váltó hangos, búgó hangot hallat. Suzuki Ignis váltójánál is hasonló hibajelenség, sőt még a Suzuki SX4 típusok sem kivételek, mivel azoknál is rendszeresen előfordul a mechanikus váltószerkezet meghibásodása. Az előrehaladottabb Suzuki Váltó meghibásodásnál, már a fokozatok kapcsolása is nehézkessé válhat, a váltókar akad, a váltásnál rendellenes recsegő, daráló hang halható, a fokozatokat nagyobb terhelésre kidobja a váltó.

SUZUKI váltócsere akció!

Suzuki Váltócsere akciónk keretén belül, most Suzuki Swift 2005+, Suzuki Swift 2011+, Suzuki Ignis, Suzuki SX4, Suzuki Spalsh, Suzuki Wagon r típusú járművekhez kínálunk felújított garanciális váltókat raktárkészletről, beépítéssel Dunaharasztiba vagy akár futárral történő kiszállítással az ország bármely pontjára!

6 hónap, Kilóméter megkötés nélküli Garanciával!

A hibás váltó (cseredarab) leadása, minden esetben szükséges!

A váltók cseréjét / felújítását, rövid határidejű, előzetes bejelentkezést követően tudjuk vállalni!

Suziki Swift váltó javítás / Suzuki Swift váltó felújítás ára

Kompletten felújított Suzuki Swift váltó cseréjével, cseredarab leadásával 6 hónap kilóméter megkötés nélküli Garanciával :

80,0000 Ft + szükség esetén futárpostai szállítási díj

Suzuki Swift váltó csere munkadíja:  50,0000 Ft

Új váltóolajjal történő feltöltés: 20,0000 Ft

A váltó cseréje megvárható, időtartama kb 1,5 Óra

Suziki Ignis váltó javítás / Suzuki Ignis váltó felújítás ára

Kompletten felújított Suzuki Ignis váltó cseréjével, cseredarab leadásával 6 hónap kilóméter megkötés nélküli Garanciával :

80,0000 Ft + szükség esetén futárpostai szállítási díj

Suzuki Ignis váltó csere munkadíja 50,0000 Ft

Új váltóolajjal történő feltöltés: 20,000 FT

A váltó cseréje megvárható, időtartama kb 1,5 Óra

Suziki SX4 váltó javítás / Suzuki SX4 váltó felújítás ára

Kompletten felújított Suzuki SX4 váltó cseréjével, cseredarab leadásával 6 hónap kilóméter megkötés nélküli Garanciával :

80,0000 Ft + szükség esetén futárpostai szállítási díj

Suzuki SX4 váltó csere munkadíja 50,000 Ft

Új váltóolajjal történő feltöltés: 20,000 Ft

A váltó cseréje megvárható, időtartama kb 1,5 Óra

Suziki Splash váltó javítás / Suzuki Splash váltó felújítás ára

Kompletten felújított Suzuki Spalsh váltó cseréjével, cseredarab leadásával 6 hónap kilóméter megkötés nélküli Garanciával :

80,0000 Ft + szükség esetén futárpostai szállítási díj

Suzuki Splash váltó csere munkadíja 50,0000 Ft

Új váltóolajjal történő feltöltés: 20,000 Ft

A váltó cseréje megvárható, időtartama kb 1,5 Óra

Mi az a Sebességváltó?
 

sebességváltó a wikipedia alapján, olyan hajtómű, mely a behajtó tengelyen mérhető nyomatékot és fordulatszámot fokozatonként vagy fokozatmentesen képes megváltoztatni az erőforrás és a hajtott gép lehetőségeinek és igényének megfelelően.

Sebességváltókat különböző célokból használnak. A belsőégésű motorok gazdaságos teljesítményüket csak viszonylag kis fordulatszám-tartományban képesek szolgáltatni. A hajtott gépek (legtöbb esetben gépkocsi, motorkerékpár, dízelmozdony vagy motorvonat) fordulatszám- és nyomatékigénye viszont széles határok között változik. Szerszámgépeknél ezzel szemben sokszor van szükség a főmozgás és a mellékmozgások (előtolás) közötti meghatározott áttétel tartására (például, ha esztergagép csavarmenetet vág), ilyenkor a kinematikai kapcsolat pontos tartása fontos, a nyomaték módosítása másodlagos fontosságú.

Fajtái

A sebességváltó lehet fogaskerekes (homlokkerekes vagy bolygóműves), hidrodinamikus vagy hidrosztatikus. Ritkábban használnak szíjhajtású vagy lánchajtású, illetve dörzshajtású sebességváltót. A feladatot többféle villamos hajtással is meg lehet valósítani, de ezeket a megoldásokat nem szokás nyomatékváltónak nevezni.

Tengelykapcsolós sebességváltó

Ezeknél a szintén homlokfogaskerekes sebességváltóknál a fogaskerekek állandó kapcsolatban vannak, az éppen nem használt fogaskerekek a tengelyükön szabadon forognak, kapcsolásnál a megfelelő fogaskereket oldható tengelykapcsoló rögzíti a tengelyéhez, ezzel egyidejűleg az előző fokozat fogaskerekének tengelykapcsolóját lazítja. Kezdetben a fogaskerék rögzítésére egyszerű körmös kapcsolókat használtak. Ez a megoldás ugyan védelmet ad a fogazat számára, azonban a kapcsolási folyamatot a kezelő számára nem könnyíti meg.

A szinkrongyűrű működése

Gépkocsi sebességváltónál ma már szinte kivétel nélkül szinkrongyűrűs kapcsolókat használnak. A tengely bordázott része magával forgatja a szinkrongyűrűt, mely a kapcsolandó fogaskerék mellett helyezkedik el. A szinkrongyűrű két részből áll. Az ábrán középen elhelyezkedő belső gyűrű a bordázott tengellyel együtt forog, a külső gyűrűt a belső gyűrű bordázata együtt forgatja vele, egymáshoz képesti tengelyirányú elmozdulását a golyós retesz akadályozza szétkapcsolt helyzetben. (1) Az ábrán látható két kék fogaskerék kikapcsolt állapotban az ellenkerekével együtt forog a tengelyhez képest különböző fordulatszámokkal. Ha a kezelő a bal oldali fogaskereket kívánja a tengelyhez kapcsolni, a gyűrűket balra mozdítja el. (2) Ekkor először a két gyűrű a reteszelés miatt együtt csúszik balra, a belső gyűrű kúpos palástja nekifeszül a fogaskerék kúpos oldalának és egymáshoz fékezi a két alkatrészt. Ilyenkor ehhez nem szükséges nagy nyomaték, mert a motor kimenő tengelyvégére csatlakozó tengelykapcsoló („kuplung”) ki van nyomva. Ezután a kezelő tovább mozgatja a külső gyűrűt, a retesz kiold és a külső gyűrű körmei kapcsolódnak a bal oldali fogaskerék körmeihez. Ezután a tengelykapcsolót fel lehet engedni és az új fokozat működésbe lép. (3)

Egyes sebességváltókban a szinkrongyűrük helyett lemezes (lamellás) tengelykapcsolókat építenek be, amelyek néha olyan erősek, hogy a motor tengelyvégére épített fő tengelykapcsoló teljesen el is hagyható.[1

Hibafeltárási arányunk 100% !

Nem volt még olyan autó, melynek ne tudtuk volna megállapítani a hibáját!

Ezért számtalan esetben jönnek hozzánk ügyfelek, más szervízek által nem felismert hibák szakszerű és költséghatékony javításának céljából!