Cégünk vállalja Suzuki gépkocsik manuális 5 fokozatú és 6 fokozatú váltóinak javítását,
váltó felújítását és beépítését Garanciával!
A Suzuki gépkocsik váltójának javításakor vagy felújításakor, szükség szerint cserére kerülnek a fogaskerekek,
vagy fogaskerék csoportok, a csapágyak és szinkron gyűrűk is.
Suzuki Váltócsere akciónk keretén belül, most Suzuki gépkocsik váltójának cseréje Szervízünkben:
200.000 Ft 150.000 Ft !
Mely tartalmazza: a felújított váltót, a csere munkadíját, az uj váltóolajat is, cseredarabb leadásával!
Csere időtertama kb 1,5 óra, mely szervízünkben megvárható!
Suzuki képkocsik váltójánál előforduló hibák főként az elégtelen kenésre vezethetők vissza, ezért rendkívül fontos a váltóolaj cseréje, a váltóolaj szivárgásának és a váltóolajszint rendszeres ellenőrzése, ezekben a mechanikus Suzuki váltókban is. Jellemzően a Suzuki Swift váltók meghibásodásának első jele, hogy a váltó hangos, búgó hangot hallat. Suzuki Ignis váltójánál is hasonló hibajelenség, sőt még a Suzuki SX4 típusok sem kivételek, mivel azoknál is rendszeresen előfordul a mechanikus váltószerkezet meghibásodása. Az előrehaladottabb Suzuki Váltó meghibásodásnál, már a fokozatok kapcsolása is nehézkessé válhat, a váltókar akad, a váltásnál rendellenes recsegő, daráló hang halható, a fokozatokat nagyobb terhelésre kidobja a váltó.
Szinte minden Suzuki gépkocsi váltófelújítását vállaljuk, amennyiben az Ön gépkocsija nem szerepel az alábbi listában, hivjon minket telefonon!
Suzuki Váltócsere akciónk keretén belül, most Suzuki Swift 2005+, Suzuki Swift 2011+, Suzuki Ignis, Suzuki SX4, Suzuki Spalsh, Suzuki Wagon r típusú járművekhez kínálunk felújított garanciális váltókat raktárkészletről, beépítéssel Dunaharasztiba vagy akár futárral történő kiszállítással az ország bármely pontjára!
6 hónap, Kilóméter megkötés nélküli Garanciával!
A hibás váltó (cseredarab) leadása, minden esetben szükséges!
A váltók cseréjét / felújítását, rövid határidejű, előzetes bejelentkezést követően tudjuk vállalni!
Kompletten felújított Suzuki Swift váltó cseréjével, cseredarab leadásával 6 hónap kilóméter megkötés nélküli Garanciával!
A váltó cseréje megvárható, időtartama kb 1,5 Óra
Kompletten felújított Suzuki Ignis váltó cseréjével, cseredarab leadásával 6 hónap kilóméter megkötés nélküli Garanciával !
A váltó cseréje megvárható, időtartama kb 1,5 Óra
Kompletten felújított Suzuki SX4 váltó cseréjével, cseredarab leadásával 6 hónap kilóméter megkötés nélküli Garanciával !
A váltó cseréje megvárható, időtartama kb 1,5 Óra
Kompletten felújított Suzuki Spalsh váltó cseréjével, cseredarab leadásával 6 hónap kilóméter megkötés nélküli Garanciával !
A váltó cseréje megvárható, időtartama kb 1,5 Óra
A sebességváltó a wikipedia alapján, olyan hajtómű, mely a behajtó tengelyen mérhető nyomatékot és fordulatszámot fokozatonként vagy fokozatmentesen képes megváltoztatni az erőforrás és a hajtott gép lehetőségeinek és igényének megfelelően.
Sebességváltókat különböző célokból használnak. A belsőégésű motorok gazdaságos teljesítményüket csak viszonylag kis fordulatszám-tartományban képesek szolgáltatni. A hajtott gépek (legtöbb esetben gépkocsi, motorkerékpár, dízelmozdony vagy motorvonat) fordulatszám- és nyomatékigénye viszont széles határok között változik. Szerszámgépeknél ezzel szemben sokszor van szükség a főmozgás és a mellékmozgások (előtolás) közötti meghatározott áttétel tartására (például, ha esztergagép csavarmenetet vág), ilyenkor a kinematikai kapcsolat pontos tartása fontos, a nyomaték módosítása másodlagos fontosságú.
Fajtái
A sebességváltó lehet fogaskerekes (homlokkerekes vagy bolygóműves), hidrodinamikus vagy hidrosztatikus. Ritkábban használnak szíjhajtású vagy lánchajtású, illetve dörzshajtású sebességváltót. A feladatot többféle villamos hajtással is meg lehet valósítani, de ezeket a megoldásokat nem szokás nyomatékváltónak nevezni.
Tengelykapcsolós sebességváltó
Ezeknél a szintén homlokfogaskerekes sebességváltóknál a fogaskerekek állandó kapcsolatban vannak, az éppen nem használt fogaskerekek a tengelyükön szabadon forognak, kapcsolásnál a megfelelő fogaskereket oldható tengelykapcsoló rögzíti a tengelyéhez, ezzel egyidejűleg az előző fokozat fogaskerekének tengelykapcsolóját lazítja. Kezdetben a fogaskerék rögzítésére egyszerű körmös kapcsolókat használtak. Ez a megoldás ugyan védelmet ad a fogazat számára, azonban a kapcsolási folyamatot a kezelő számára nem könnyíti meg.
A szinkrongyűrű működése
Gépkocsi sebességváltónál ma már szinte kivétel nélkül szinkrongyűrűs kapcsolókat használnak. A tengely bordázott része magával forgatja a szinkrongyűrűt, mely a kapcsolandó fogaskerék mellett helyezkedik el. A szinkrongyűrű két részből áll. Az ábrán középen elhelyezkedő belső gyűrű a bordázott tengellyel együtt forog, a külső gyűrűt a belső gyűrű bordázata együtt forgatja vele, egymáshoz képesti tengelyirányú elmozdulását a golyós retesz akadályozza szétkapcsolt helyzetben. (1) Az ábrán látható két kék fogaskerék kikapcsolt állapotban az ellenkerekével együtt forog a tengelyhez képest különböző fordulatszámokkal. Ha a kezelő a bal oldali fogaskereket kívánja a tengelyhez kapcsolni, a gyűrűket balra mozdítja el. (2) Ekkor először a két gyűrű a reteszelés miatt együtt csúszik balra, a belső gyűrű kúpos palástja nekifeszül a fogaskerék kúpos oldalának és egymáshoz fékezi a két alkatrészt. Ilyenkor ehhez nem szükséges nagy nyomaték, mert a motor kimenő tengelyvégére csatlakozó tengelykapcsoló („kuplung”) ki van nyomva. Ezután a kezelő tovább mozgatja a külső gyűrűt, a retesz kiold és a külső gyűrű körmei kapcsolódnak a bal oldali fogaskerék körmeihez. Ezután a tengelykapcsolót fel lehet engedni és az új fokozat működésbe lép. (3)
Egyes sebességváltókban a szinkrongyűrük helyett lemezes (lamellás) tengelykapcsolókat építenek be, amelyek néha olyan erősek, hogy a motor tengelyvégére épített fő tengelykapcsoló teljesen el is hagyható.[1
Nem volt még olyan autó, melynek ne tudtuk volna megállapítani a hibáját!
Ezért számtalan esetben jönnek hozzánk ügyfelek, más szervízek által nem felismert hibák szakszerű és költséghatékony javításának céljából!